شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/18 - 09:48
  • - تعداد بازدید: 2291
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان جویبار:

توسعه مهارت آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است

فرماندار جویبار در جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: توسعه مهارت آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است.


فرماندار جویبار در جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: توسعه مهارت آموزی راهکار برون رفت جوانان از معضل بیکاری است.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار، جلسه مذکور با حضور سید علی اسد،  فرماندار و مدیران ادارات و ابراهیم ولیپور، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در محل فرمانداری شهرستان جویبار برگزار شد.


فرماندار جویبار گفت: با گسترش رشته های فنی و حرفه ای، با چالش بیکاری به وسعت امروز مواجه نخواهیم بود و باید به جوانان فرصت حضور در موقعیت‌های مختلف داده شود و آن‌ها نیز استعداد و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور برسانند.


در ادامه ولیپور،  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان جویبار گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری  دوره های آموزشی به جوانان این شهرستان اعلام و گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای جویبار با آموزش های مهارتی تخصصی که به جوانان ارایه می دهد گام بلندی در جهت هدایت نیروی متخصص به بازار کار و همچنین ایجاد اشتغال زایی را دارد.


وی افزود: شورای مهارت شهرستان جویبار در سال 98 تشکیل می شود که با توجه به نیازسنجی های انجام شده و ارایه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال و حفظ شاغلان در بخش های مختلف تولیدی شهرستان کمک خواهد کرد.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79680
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب