شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/02 - 10:50
  • - تعداد بازدید: 2430
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار سمنان تأکید کرد:

توسعه مهارت آموزی در راستای اشتغالزایی ضروری است

استاندار سمنان، در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان بر توسعه مهارت آموزی در راستای اشتغالزایی در این استان تاکید کرد.



استاندار سمنان، در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان بر توسعه مهارت آموزی در راستای اشتغالزایی در این استان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار این استان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای در راستای توسعه مهارت آموزی و  اشتغالزایی دیدار کرد. 


استاندارسمنان در این نشست با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به موضوع کارآفرینی و اشتغالزایی در مناطق مختلف این استان ، توسعه مهارت آموزی را با این رویکرد خواستار شد.


وی با اشاره به اهمیت ارائه آموزش های مهارتی در حاشیه شهرها، مناطق محروم و دور دست بر ورود بیشتر آموزش فنی و حرفه ای به این مناطق جهت کیفی تر شدن این قبیل آموزش ها تاکید کرد. 


علیرضا آشناگر  با بیان اینکه  همکاری و تعامل مطلوب آموزش و پرورش با آموزش فنی و حرفه ای تاثیر بسیار زیادی بر توانمند سازی دانش آموزان دارد خاطر نشان کرد: باید تعامل این دو دستگاه  در بخش های تجهیزاتی و آموزشی بیش از پیش گسترش یابد.


استاندار سمنان همچنین برحمایت از شورای مهارت آموزی که پیش از این در سطح استان سمنان با شعار "هر جوان یک مهارت"  تشکیل شده بود، با هدف کمک به تعمیم آموزش های مهارتی، تأکید کرد.


فاطمه منصوری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، در این نشست ضمن بیان خلاصه ای از فعالیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان در حوزه مهارت آموزی، به تشریح  سند راهبردی توسعه آموزش هاي مهارتي استان سمنان پرداخت.


منصوری تصریح کرد: میزان انطباق آموزش های انجام شده با نیاز بازار کار و برنامه ریزی برای تربیت نیروی توانمند برای فرصت های شناسایی شده،  تدوین سند راهبردی توسعه آموزش های مهارتی استان سمنان با بهره مندی و مشارکت دستگاه های مرتبط با مهارت آموزی و اشتغال، مراحل پایانی خود را طی می کند.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78484
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب