شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/21 - 09:40
  • - تعداد بازدید: 3172
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندار شهرستان تربت حیدریه:

توسعه آموزش های مهارتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد

فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: توسعه آموزش های مهارتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.

فرماندار ویژه  شهرستان تربت حیدریه در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: توسعه آموزش های مهارتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علی رستمی، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربیت حیدریه به مناسبت هفته بسیج از کارگاه های فعال مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت حیدریه بازدید کرد.


رستمی ضمن بازدید از کارگاه های کشاورزی، رایانه، برق صنعتی و مکانیک خودرو و گفتگو با مربیان و کار آموزان، از نزدیک در جریان روند ارائه آموزش های مهارتی و سطح توانمندی کارآموزان و امکانات مرکز قرار گرفت.


وی در حاشیه این بازدید گفت: توسعه آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای موجب ایجاد اشتغال می شود. 


فرماندار تربت حیدریه افزود: با توجه به اینکه  از سال ۹۱ اقدامات لازم برای ساخت یک مرکز جدید آموزش فنی حرفه ای در تربت حیدریه آغاز و اخیراً کلنگ آن در زمینی به مساحت ۹هزار مترمربع با زیربنای ۳ هزار مترمربع در قالب 8 کارگاه آموزشی بر زمین زده شده، امید است با راه اندازی هرچه سریعتر این مرکز شاهد رونق و استقبال بی نظیر حرفه آموزان متناسب با نیاز و موقعیت منطقه در این شهرستان باشیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77660
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب