شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/02 - 10:56
  • - تعداد بازدید: 2401
  • - تعداد بازدیدکننده: 107
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی:

توسعه آموزش های فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 بوشهر گفت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از کارگاه های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 بوشهر گفت: توسعه آموزش های فنی و حرفه ای نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، سید کمال الدین شهریاری، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستره حوزه آموزش‌های فنی و حرفه ای گفت: باید برای حفظ اشتغال و ایجاد شغل‌های جدید از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای‌ تأمین مالی از این مجموعه انجام شود.


شهریاری با بیان اینکه اشتغال‌زایی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شروع می‌شود، گفت: برای اشتغال جوانان به توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیاز داریم.


وی با اشاره به اینکه بیکاری آسیب های اجتماعی را بدنبال خواهد داشت، افزود: باید با حمایت همه مسئولان از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای مهارت آموزی در بین آحاد جامعه ترویج شود تا میزان آسیب های اجتماعی کاهش یابد.


شهریاری با بیان اینکه 35 درصد معادن استان بوشهر در شهرستان های دشتی و تنگستان است از مجموعه آموزش فنی و حرفه ای خواست با توجه به رایزنی های انجام شده در خصوص بهره برداری از معاون این دو شهرستان توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران ایمیدرو در آینده نزدیک آموزش های مهارتی مورد نیاز این صنعت را با توجه به ظرفیت استان بوشهر آموزش دهند.


نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی توسعه هر منطقه را مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر دانست و افزود: با توجه به اهمیت موضوع مهارت آموزی در دنیا، باید به سمت کسب مهارت حرکت کنیم تا در آینده جوانانی ماهر در عرصه‌های مختلف کسب وکار داشته باشیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78486
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب