شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/23 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 2356
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأكيد كرد:

توسعه آموزش های فنی و حرفه ای لازمه رونق تولید است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: لازمه تحقق شعار سال جاری «رونق تولید»، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای است.

 


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: لازمه  تحقق شعار سال جاری «رونق تولید»، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین، داود محمدی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه امری ضروری است و حمایت های لازم در راستای افزایش جایگاه این آموزش ها در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است .


وی تصریح کرد؛ آموزش های فنی و حرفه ای در توانمندسازی افراد جویای کار، ایجاد اشتغال در نهایت اقتصاد کشور بسیار مؤثر است.


داود محمدی افزود؛ آموزش های مهارتی باید کاربردی شود تا در بدنه کشور تبدیل به اشتغال، ثروت و پول شود.


نماینده مردم قزوین،  البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی اقتصادي کشور، باید دست به دست هم بدهیم و از امكانات موجود، ثروت توليد كنيم و مردم را از اين مشكلات رها سازیم.


وی با تأکید بر توجه ویژه به آموزش های مهارتی از زحمات و تلاش های منصور جلیلوند مدیر کل اسبق این اداره کل تقدیر و تشکر کرد و آرزوی توفیق و اعتلای استان را در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای با حضور حجت اله امینی مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خواستار شدند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80605
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب