شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/09/30 - 13:18
  • - تعداد بازدید: 2910
  • - تعداد بازدیدکننده: 144
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر خبر داد:

توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان بوشهر

عبدالمجید دراهکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، از افزایش تعداد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان از 120 آموزشگاه در سال 1397 به 179 آموزشگاه در سال جاری خبر داد.


عبدالمجید دراهکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، از افزایش تعداد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان از 120 آموزشگاه در سال 1397 به 179 آموزشگاه در سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، عبدالمجید دراهکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اشاره به نقش مهم آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در کاهش تصدی‌گری دولتی گفت: با خلاقیت، دانش و مهارت مؤسسین آموزشگاه ها، زمینه رشد و پویایی هر چه بیشتر فعالیت بخش غیر دولتی در حوزه آموزش های مهارتی  فراهم شود.


دراهکی، بر اهمیت و حمایت از بخش خصوصی مطابق با اصل ۴۴ قانون اساسی و در نظر گرفتن قوانین و آئین نامه ها و سیاست های سازمان در استفاده از ظرفیت های موجود بخش خصوصی برای رسیدن به اهداف دولت تأکید و بیان کرد: تا پایان برنامه ششم تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای در استان بوشهر بر اساس سیاست های سازمان افزایش خواهد داشت که تحول خوبی را در حوزه مهارت آموزی شاهد خواهیم بود.


وی بر لزوم فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در روستاهای استان تأکید کرد و افزود: در مناطق روستایی و محروم استان بوشهر به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد نیاز داریم.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر، نقش زنان در مدیریت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای را مهم دانست و گفت: ۸۰ درصد مؤسسان مراکز آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای زنان هستند که نشان از پویایی آنان در راستای ترویج آموزش های فنی و حرفه ای دارد.


دراهکی ابراز کرد: زیر ساخت های خوبی در استان برای آموزش های مهارتی وجود دارد و مهارت ‌آموزی و بالا بردن کیفیت‌ های آموزشی متناسب با نیاز های استان از اهداف اصلی اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای استان بوشهر است.


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، یکی از دلایل بیکاری را فقدان مهارت بین افراد جامعه به ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای آمادگی کامل دارد تا مهارت‌های لازم را به افراد جویای کار و دیگر اقشار جامعه برای ورود به بازار کار ارائه دهد.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83065
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب