شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/28 - 11:15
  • - تعداد بازدید: 2921
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
فرماندارشهرستان ایجرود:

توانمندسازی مهارتی خانواده ها موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود

فرماندار شهرستان ایجرود در چهارمین کمیته شورای مهارت آموزی استان زنجان گفت: توانمندسازی مهارتی خانواده ها موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

 


فرماندار شهرستان ایجرود در چهارمین کمیته شورای مهارت آموزی استان زنجان گفت: توانمندسازی  مهارتی خانواده ها موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.


 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، چهارمین کمیته شورای مهارت آموزی به ریاست توحید سلیمی، فرماندار شهرستان ایجرود و اعضائ شورای اداری شهرستان  در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.


این گزارش می افزاید: در این کمیته مهارت آموزی، ابوالفضل جمشیدی، رئیس مرکز  آموزش فنی وحرفه ای شهرستان ایجرود گزارشی از روند اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی در روستاهای شهرستان توسط دو بخش دولتی و خصوصی ارائه دادند.


در ادامه فرماندار شهرستان ایجرود ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای، رییس و کارکنان مرکز فنی حرفه ای این شهرستان گفت: در گام دوم انقلاب سال 98 برای رشد و توسعه شهرستان تمام شهروندان آموزش مهارتی داشته و توانمند گردند که با افزایش توان اقتصادی خانودادها، مسائل اجتماعی و فرهنگی در سطح عالی تغییر یافته و زندگی سالم تری در سطح شهرستان شاهد خواهیم بود و بخش عظیمی از مسائل اجتماعی و فرهنگی حل می شود، و شاه کلید اصلی سند توسعه شهرستان خواهد بود.


سلیمی گفت: در این شهرستان کار برای توسعه و ارتقائ معیشتی و فرهنگی هم وطنان شهرستان زیاد است و در سال آینده باید فکری برای نیروی کار ماهر بومی کرد و همکاری مستمر و خوب وزارت کشور با دیگر وزارتخانه ها خواهد بود تا اتفاق ویژه ای در سطح شهرستان داشته باشیم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79814
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب