شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/16 - 10:03
  • - تعداد بازدید: 2411
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

تقویت بخش گردشگری استان از طریق آموزش های مهارتی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای این استان بر تقویت بخش گردشگری استان از طریق آموزش های مهارتی تأکید کرد.

 


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای این استان بر تقویت بخش گردشگری استان از طریق آموزش های مهارتی تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، میرزایی، نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل، معاونان، کارکنان و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان دیدار و گفتگو کرد.


میرزایی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام اظهار داشت: با وجود رکود اقتصادی پیش آمده به علت تحریم های خارجی، امیدواریم دستگاه های اجرایی سعه صدر و برنامه ریزی دقیق این بحران را مدیریت کرده و از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنند.


وی در ادامه افزود: رسالت آموزش فنی و حرفه ای کمک به برنامه های توسعه کشور در قاب آموزش نیروی کار ماهر است، که این مهم با برنامه ریزی دقیق مدیران توانمند و با برنامه محقق می شود.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقدامات وزارتخانه آموزش و پرورش و آموزش عالی کمبود کارآموز کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای در سال های آتی حل خواهد شد و استقبال از آموزش های مهارتی بیش از پیش رونق پیدا خواهد کرد.


میرزایی به شرکت پیروپیلن اشاره کرد و گفت: با رایزنی و هماهنگی با مدیران این شرکت زمینه آموزش نیروی کار ماهر و متخصص با برگزاری دوره های آموزشی در قالب تفاهم نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان را محیا خواهیم کرد.


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه به آموزش گردشگری و خدمات توریستی و مسافرتی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق روی جزئیات این صنعت باید کار کرد و آموزش های سودمند و مورد استقبال بازار کار به مردم ارائه داد.


میرزایی به کنگره عظیم اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: بخش گردشگری و خدمات آن را می توان از طریق بخش خصوصی و آموزش های مهارتی تقویت کرد.


وی در پایان در خصوص پایین بودن دریافتی مزایای حقوقی کارکنان آموزش فنی و حرفه ای اظهار امیدواری کرد؛ با رایزنی و تشکیل جلسه با شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام تلاش خود را در جهت بهبود دریافتی کارکنان زحمتکش خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای خواهد کرد.


بنابر این گزارش، جمشیدزاده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام در نشست مذکور گزارشی از برنامه ها و عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان اعلام کرد.


جمشیدزاده گفت: در سال جاری صدور خدمات آموزش مهارتی به کشور عراق و ارائه آموزش های بین الملل، آموزش مهارتی نیروی بومی و جوان برای تأمین تکنسین های مورد نیاز صنف پتروشیمی، نفت و گاز با تشکیل دپارتمان تخصصی، ارائه آموزش های تخصصی در زمینه گردشگری، هتلداری، و بوم گردی با توجه به ظرفیت های استان و کنگره بزرگ اربعین، توجه ویژه به آموزش های بومی و محلی ( حکمرانی محلی در برنامه ریزی آموزشهای مهارتی، تعامل بین دستگاهی، همکاری با نیروی انتظامی و نظامی در جهت ارائه خدمات آموزشی بعنوان عامل پیشگیری از بیکاری سربازان وظیفه بعد خدمت، افزایش 20 درصدی تعهدات آموزشی از مهمترین برنامه های این اداره کل در سالجاری می باشد.


لازم به ذکر است، میرزایی با توجه به هفته بازدید همگانی از کارگاه های آموزشی مرکز خواهران شهرستان ایلام نیز بازدید کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80480
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب