شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/24 - 14:03
  • - تعداد بازدید: 3991
  • - تعداد بازدیدکننده: 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

تفکر منطقه ای و عمیق بایستی به بسته های عملیاتی مهارتی تبدیل شود

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.

 


 


حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت وگو کرد.


علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در این دیدار گفت: بایستی با نگرش جامع، عمیق و آینده نگر و با انعطاف پذیری در برابر نیازهای روز، در قالب سند ملی مهارت به افق های بلند دست یابیم.


وی با بیان این که با تدوین و تصویب این سند بالادستی و راهبردی، چشمه های جوشان ایجاد می شود که به صورت نظام مند، نیازهای مهارتی در کلیه بخش های اقتصادی به خوبی پاسخ داده می شود، تصریح کرد: در کنار برنامه ریزی برای تمام کشور، بایستی به صورت ویژه برای تقویت پایه های مهارتی برخی استان های کشور بیشتر تلاش کنیم.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر این که باید تفکر منطقه ای و عمیق به بسته های عملیاتی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: منزلت مهارت در کشور در گروی منزلت مربیان است و امیدواریم این منزلت و جایگاه مورد توجه بیشتر برنامه ریزان کشور قرار گیرد.


همچنین در این دیدار حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور شخصیت اندیشمند و جهادی و با تجارب ارزنده چون هاشمی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای، موجب امید برای تحول بنیادین در این نهاد مهارتی شده است.


وی همچنین گزارش کوتاهی از فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی و کاهش مستمر نرخ بیکاری را ارائه کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81734
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب