شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/08/15 - 11:55
  • - تعداد بازدید: 2753
  • - تعداد بازدیدکننده: 69
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
با هدف ایجاد اشتغال پایدار؛

تفاهم نامه همکاری 4 جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون کرمانشاه منعقد شد

تفاهم نامه همکاری 4 جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان کرمانشاه با هدف ایجاد اشتغال پایدار منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری 4 جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان کرمانشاه با هدف ایجاد اشتغال پایدار منعقد شد.


به گزارش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، یاور محمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: این تفاهم نامه با توجه به ضرورت ارتقاء توانمندی های فنی مهارت آموزان با هدف تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد در استان به امضا رسید.


وی با اشاره به اینکه کار فقط جنبه فیزیکی ندارد و از بعد روانی نیز بسیار حائز اهمیت است  این تفاهم نامه را به عنوان گامی موثر در مسیر توسعه پایدار دانست.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی این اداره کل در زمینه ارائه آموزش های مهارتی موضوع تفاهم نامه گفت: در راستای تقویت و گسترش فرهنگ کارآفرینی  و پشتیبانی از توسعه مهارت های فنی و حرفه ای در جوامع هدف گذاری شده موضوع تفاهم نامه، این اداره کل در راستای برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی همکاری های لازم در زمینه مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقاتی را در اولویت کاری خود قرار می دهد.


در نشست امضای این تفاهم نامه مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، اشتغال و فراگیری مهارت را موجب پیشگیری از بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله بزهکاری، اعتیاد و...دانست و از آمادگی دانشگاه برای همکاری در این عرصه خطیر خبر داد.


سپیده دم، نماینده بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون نیز به هم افزایی این 4 سازمان به عنوان نقطه عطفی در ایجاد اشتغال در استان اشاره کرد و افزود: این مسئله می تواند به یک الگوی کشوری تبدیل شود.


در ادامه عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز همه زیر ساخت ها را برای کاهش نرخ بیکاری در استان آماده دانست و تاکید کرد که می توان با تشریک مساعی و هم افزایی بین بخشی به این مهم دست پیدا کنیم.


گفتنی است: تفاهم نامه 4 جانبه ایجاد اشتغال پایدار و مولد با امضای یاور محمدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای،محمودرضا مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، حسن عزیزی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سپیده دم، نماینده بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان کرمانشاه در 8 ماده و 59 بند و 3 تبصره منعقد شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77029
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب