شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/17 - 11:10
  • - تعداد بازدید: 2964
  • - تعداد بازدیدکننده: 95
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف ترویج مهارت آموزی در سطح کشور؛

تفاهم نامه همکاری مشترک بین شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور، با هدف مهارت آموزی در سطح کشور منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور، با هدف مهارت آموزی در سطح کشور منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، در راستای ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تحقق نهضت هر ایرانی یک مهارت، این تفاهم نامه به امضا مسعود احمدی افزادی،  مدیر شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران و رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کشور، رسید.


بنابراین گزارش: ایجاد امید و انگیزه برای کسب انواع مهارت ها در جامعه به ویژه برای جوانان کشور، آموزش مهارت های کاربردی و ضروری به مخاطبان، آگاهی بخشی خانواده ها از خدمات و ظرفیت های آموزشی سازمان آموزش فنی حرفه ای در کشور، اجرای یک مهارت از مرحله صفر تا صد توسط مربیان از اهداف این تفاهم نامه است.


همچنین مقرر شد در زمینه ایجاد فضای مناسب تبلیغاتی برای توسعه و تقویت فرهنگ مهارت و کارآفرینی، برگزاری همایش، کارگاه و سمینارهای تخصصی، برگزاری جشنواره مهارت ملی، برگزاری جشنواره تولید فیلم های مهارتی مردمی، برگزاری جشنواره تولید فیلم های مهارتی توسط مربیان مناطق، همکاری شبکه آموزش اطلاع‌رسانی مسابقات ملی و بین المللی مهارت،  پوشش رسانه‌ای دوره و کارگاه‌های ویژه آموزش و تربیت مربیان به ویژه مسابقات مهارت ویژه مربیان، دو طرف همکاری های لازم را در اجرای مفاد این تفاهم نامه داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83153
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب