شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/07/28 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 3035
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه؛

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی استان ایلام منعقد شد

در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر، محروم و مستعد جامعه با استفاده از توان و ظرفیت دو دستگاه اجرایی در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، تفاهم نامه مشترک بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی استان ایلام منعقد شد.

 


در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر، محروم و مستعد جامعه با استفاده از توان و ظرفیت دو دستگاه اجرایی در ارائه آموزش های فنی و حرفه ای،  تفاهم نامه مشترک بین  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد امام خمینی استان ایلام منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام، این تفاهم نامه با حضور جمشیدزاده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان، نعمتی، معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری، عبدالمالکی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و شیرخانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راستای توانمند سازی اقشار آسیب پذیر منعقد شد.


بنابر این گزارش؛  هدف از انعقاد این تفاهم نامه، برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای مورد نیاز توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب پذیر و در درمعرض آسیب کمیته امداد امام خمینی(ره) با رعایت استاندارها و آئین نامه های آموزش فنی و حرفه ای جهت دستیابی به مهارت های مورد نیاز بازار کار تولید و اشتغال زایی از راه همکاری و تعامل دو دستگاه است.


شایان ذکر است، این تفاهم نامه در هفت ماده و دو تبصره منقعد شده  و اعتبار آن دو سال می باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81742
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب