شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/11/12 - 12:11
  • - تعداد بازدید: 3962
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف پشتیبانی فنی و آموزشی سیستم های حفاظت و امنیت الکترونیک؛

تفاهم نامه همکاری بین مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای و شرکت شبکه گستر ساینا منعقد شد

با هدف پشتیبانی فنی و آموزشی سیستم های حفاظت، امنیت الکترونیک و ذخیره سازی اطلاعات تحت شبکه تفاهم نامه همکاری بین مرکز تربیت مربی و شرکت شبکه گستر ساینا منعقد شد.


 


با هدف پشتیبانی فنی و آموزشی سیستم های حفاظت، امنیت الکترونیک و ذخیره سازی اطلاعات تحت شبکه تفاهم نامه همکاری بین مرکز تربیت مربی و شرکت شبکه گستر ساینا منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، این تفاهم نامه با حضور رضا باجولوند، رئیس مرکز تربیت مربی و اسماعیل اکبری، مدیر عامل شرکت شبکه گستر ساینا و نمایندگان شرکت های هایک ویژن، ویووتک و کیونپ  دی ماه 1398 با هدف هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات طرفین به ویژه در ارتقای کیفیت برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای اقتصادی، مربیان و اساتید منعقد شد.


بنا براین گزارش، مشارکت در اجرای آموزش، تهیه و تدوین بسته و پودمان های آموزشی مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی مطابق با پودمان های تدوین شده، همکاری در زمینه استفاده از فضا و امکانات پژوهشی، آموزشی و پشتیبانی جهت برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی و پژوهشی، صدور گواهینامه پایان دوره از تعهدات مرکز تربیت مربی در این تفاهم نامه است.


این گزارش می افزاید: از تعهدات شرکت شبکه گستر ساینا انجام نیاز سنجی آموزشی و اعلام نیاز های آموزشی، مشارکت در تدوین محتوای پودمان های آموزشی مورد نیاز، مشارکت در تخصیص تجهیزات، ابزار آلات و مواد مصرفی مورد نیاز کارگاه های آموزشی و همکاری در پیاده سازی نظام آموزش تلفیقی و الکترونیکی است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83276
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب