شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/12/01 - 13:09
  • - تعداد بازدید: 2470
  • - تعداد بازدیدکننده: 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان؛

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و موسسه کشتیرانی استان بوشهر منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و موسسه آموزش کشتیرانی استان بوشهر در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان این موسسه منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و موسسه آموزش کشتیرانی استان بوشهر در راستای توانمندسازی مهارتی دانشجویان این موسسه منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر ، عبدالمجید دراهکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان  با بیان اینکه کارگاه های مهارت‌آموزی برای توانمندسازی دانشجویان موسسه آموزش کشتیرانی بر اساس نیاز و ظرفیت ها صنعت دریایی ایجاد می‌شود،اظهار داشت: آموزش های مهارتی باید  از رویکرد های اصلی موسسه آموزش کشتیرانی استان بوشهر  قرار گیرد.


وی بر توسعه طرح‌های مهارتی برای ایجاد اشتغال جوانان در همه حوزه ها تأکید کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر دارای کارگاه‌های تخصصی و مربیان مجرب و توانمند ویژه آموزش‌ها صنعت دریای  در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با موسسه آموزش کشتیرانی است.


دراهکی با اشاره به سفارش محور بودن آموزش‌های مهارتی اظهار کرد: لازمه کیفیت کار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارائه سفارش خوب از طرف شرکای آموزشی است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر تصریح کرد: اگر موسسه آموزش کشتیرانی به دنبال توسعه در صنعت دریایی است  باید یک بخش عمده از برنامه‌ریزی‌های خود را بر توسعه منابع انسانی قرار دهد زیرا تنها با توسعه ماشین‌آلات و تکنولوژی های و توسعه کمّی بدون توجه به ارتقاء سطح مهارت نیروی انسانی، دستیابی به توسعه امکان‌پذیر نیست.


مدیر عامل موسسه آموزش کشتیرانی استان بوشهر نیز با بیان اینکه برای رونق بخشی به فعالیت های تجاری بنادر آموزش در بین رویکردهای اصلی انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران قرار گرفته است، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که این آموزش همراه با هم افزایی زمینه ای برای رونق فعالیت های تجاری در کشور باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 79237
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب