شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/12 - 13:18
  • - تعداد بازدید: 2388
  • - تعداد بازدیدکننده: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای توانمند سازی مهارتی دانشجویان؛

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه بوعلی سینا استان همدان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه بوعلی سینا استان همدان در راستای توانمند سازی مهارتی دانشجویان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه بوعلی سینا استان همدان در راستای توانمند سازی مهارتی دانشجویان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای توانمندی های علمی و فنی دانشجویان و بستر سازی اشتغال مولد منعقد شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری در جشنواره شهید رجایی گفت: این اداره کل با استفاده از مربیان مجرب و توانمند در سطح کشور و همچنیمن استفاده از تجهیزات خوب می تواند همکاری مطلوبی با تمامی دستگاه ها داشته باشد.


وهب مختاران موضوع این تفاهم نامه را همکاری مشترک در راستای توانمندسازی و ارتقاء مهارت دانشجویان مطرح ساخت و گفت:بستر سازی اشتغال مولد و تربیت نیروی کار ماهر برای مشاغل مرتبط با رشته های دانشگاهی نیز از دیگر موضوعات مهم این تفاهم نامه است.


وی این طرح را سرمایه گذاری در خصوص اشتغال آینده دانشجویان دانست و گفت: در این طرح از حداکثر سرمایه گذاری های انجام شده دولت برای ارتقاء سطح مهارت های عمومی دانشجویان استفاده می شود.


مختاران همچنین از  راه اندازی پروژه مرکز هتلداری غرب کشور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان همدان خبر داد و افزود: این مرکز می تواند در حوزه های گردشگری و جذب توریست دوره برگزار کرده و در  ایجاد اشتغال پایدار  در استان تاثیر گذار باشد.


 در ادامه رئیس داشنگاه بوعلی سینا همدان همکاری با کشور فرانسه و افغانستان در راستای همکاری آموزشی را مطرح کرد و خاط نشان ساخت: برای عملیاتی کردن یک موضوع ابتدا باید اندیشه اش ایجاد شود.


محمدی فر با تأکید بر مهارت آموزی دانشجویان در حرفه های مرتبط با رشته تحصیلی گفت: در کنار علم  مهارت آموزی سبب افزایش توانایی عملی می شود و بیکاری افراد فارغ التحصیل را به حداقل می رساند.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77457
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب