شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/01 - 12:26
  • - تعداد بازدید: 2213
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی جوانان صورت پذیرفت؛

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت جوان فن آوران فردا منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت جوان فن آوران فردا در راستای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی جوانان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت جوان فن آوران فردا در راستای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی جوانان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران؛ رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: نظر به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در تبیین و اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاوتی با تکیه بر توان و استعدادهای داخلی و فعال کردن ظرفیت های درونی کشور این تفاهم نامه منعقد شد.


وی با بیان اینکه مهارت آموزی رکن اصلی اشتغال است، ادامه داد: این تفاهم نامه با رویکرد توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و کارآفرینی با ایجاد اشتغال مولد و پایدار به منظور ارائه خدمات آموزشی بر اساس استاندارد های آموزشی یکپارچه و منسجم ملی و بین المللی با محوریت آموزش های مهارتی اجرا می شود.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران  با بیان اینکه جوانان به عنوان نیروی انسانی، ثروت عظیم یک کشور محسوب می شوند؛ تأکید کرد: با هم افزایی و تعامل همه دستگاه ها در راستای ترویج مهارت آموزی می توان در کاهش نرخ بیکاری در جامعه نقش مهمی ایفا کرد.


گرزین با اشاره به تعهدات دو طرف تفاهم نامه عنوان کرد: معرفی کارآموزان جویای آموزش، کارورزی کارآموزان در محیط کار واقعی، تهیه و بازنگری استانداردهای آموزش فنی و حرفه ای تعمیرات تلفن همراه و آموزش مربیان از تعهدات دو طرف در این تفاهم نامه است.


گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران و شرکت جوان فن آوران فردا به مدت یک سال خورشیدی و در 8 ماده و 2 نسخه تنظیم و به امضاء دو طرف رسید.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78475
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب