شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/05 - 15:25
  • - تعداد بازدید: 3332
  • - تعداد بازدیدکننده: 101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تفاهم نامه همکاری بین آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد.

 


تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان، خداداد اولیایی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از انعقاد تفاهمنامه همکاری با مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، با گسترش همکاری های آموزشی و استفاده از ظرفیت های طرفین خبر داد .


اولیایی گفت: طلاب و روحانیون در جامعه تاثیرگذارهستند و استفاده از تاثیر و نفوذ آنها در توسعه فرهنگ کار تغییر نگرش به مهارت و کار را در پی خواهد داشت.


 مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان، ادامه داد: روحانیت به عنوان  یکی از اقشار مهم و تأثیرگذار در جامعه می توانند در نهادینه کردن فرهنگ کار در جامعه به عنوان نیرویی موثر عمل کند .


وی گفت: ارائه آموزش های مهارتی متناسب با نیازهای بازار کار بستر ساز اشتغال مولد و پایدار است ودر حل مشکلات معیشتی خانواده های طلاب نقش مهم و بسزایی دارد .  


اولیایی، مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان، افزود : طلاب حوزه علمیه می توانند بهترین تبلیغ برای ترویج و اشاعه آموزش های فنی و حرفه ای در جهت راه اندازی مشاغل خانگی و درآمد زا باشند و تحقق این امر در راستای اجرایی شدن هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید کالای ایرانی است .


حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری، مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان، ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه بیان داشت: احیاء فرهنگ کارو تلاش می تواند زمینه ساز رونق اشتغال و در نتیجه استقلال و خودکفایی را به دنبال داشته باشد .


شایان ذکر است، این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد به مدت 2سال شمسی دارای اعتبار بوده و در صورت توافق دو طرف قابل ویرایش، بازنگری و تمدید خواهد بود .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81030
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب