شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/08/07 - 13:34
  • - تعداد بازدید: 2399
  • - تعداد بازدیدکننده: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و هلال احمر استان زنجان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و هلال احمر استان زنجان با هدف گسترش و تقویت زمینه همکاری‌های بین دو طرف منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و هلال احمر استان زنجان با هدف گسترش و تقویت زمینه همکاری‌های بین دو طرف منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان، محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان در مراسم امضای این تفاهم نامه که در محل ساختمان صلح هلال احمر استان زنجان برگزار شد، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد، گسترش و تقویت زمینه همکاری‌های مشترک و در راستای اسناد بالا دستی و تحقق برنامه‌های مرتبط با سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از جمله سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، منعقد شد.


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان افزود: همکاری در تدوین، اصلاح و بازنگری استانداردهای آموزشی، ارائه خدمات مشاوره و هدایت آموزشی به گروه های هدف، استفاده از مربیان و متخصصین در امر آموزش های مهارتی، استفاده از امکانات و کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای به صورت رایگان توسط کارکنان و پرسنل جمعیت و همکاری لازم برای عضویت کارکنان و کارآموزان اداره کل در بخش داوطلبانه جوانان جمعیت تعهدات مشترک دو طرف در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور است.


در پایان، انصاری مدت اجرای این تفاهمنامه را تا پایان شهریور ماه سال 98 اعلام کرد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 76905
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب