شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/07 - 09:23
  • - تعداد بازدید: 2678
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با چهارمین روز از هفته ملی مهارت ؛

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین ادارات کل بانوان و خانواده استانداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان منعقد شد

در راستای اهداف توسعه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور و با هدف توانمندسازی مهارتی زنان، همزمان با چهارمین روز از هفته ملی مهارت، تفاهم نامه همکاری آموزشی ادارات کل بانوان و خانواده استانداری و آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در مرداد ماه جاری در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان منعقد شد.

در راستای اهداف توسعه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور و با هدف توانمندسازی مهارتی زنان، همزمان با چهارمین روز از هفته ملی مهارت،  تفاهم نامه همکاری آموزشی ادارات کل بانوان و خانواده استانداری و آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در مرداد ماه جاری در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، تفاهم نامه همکاری آموزشی با حضور سیدعلیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، غیناقی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان و کارشناسان مربوطه در راستای اهداف توسعه علم و فناوری نقشه جامع علمی کشور و با هدف توانمندسازی مهارتی زنان کارجو، دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی و نیز زنان سرپرست خانوار آسیب دیده و در معرض آسیب و زنان خانه دار با رویکرد اشتغال زنان و ارتقاء شایستگی حرفه ای منعقد شد.


بنا بر این گزارش؛ فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد بانوان دانش آموخته در رشته های مختلف دانشگاهی، گسترش فرهنگ مهارت آموزی و خودباوری زنان جهت ارتقاء سطح فعالیت های اجتماعی و حرفه ای، از مهمترین موضوعات و تعهدات این تفاهم نامه است.


این گزارش می افزاید: کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت زنان در معرض آسیب از طریق توانمندسازی و حمایت های خوداشتغالی و استفاده از ظرفیت های آموزشی و پژوهشی در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی و تربیت نیروی کار ماهر، از دیگر تعهدات این تفاهم نامه است.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81257
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب