شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/01 - 15:02
  • - تعداد بازدید: 3603
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با هدف افزایش سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای صنعتی؛

تفاهم نامه آموزشی- پژوهشی بین مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و شرکت دیزل مولد امید منعقد شد

با هدف هم افزایی و ارتقای کیفیت دوره های آموزشی و افزایش دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای صنعتی و گسترش آموزش مهارت های پیشرفته و کاربردی در حوزه فناوری های نوین تفاهم نامه آموزشی-پژوهشی بین مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و شرکت دیزل مولد امید منعقد شد.


با هدف هم افزایی و ارتقای کیفیت دوره های آموزشی و افزایش دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای صنعتی و گسترش آموزش مهارت های پیشرفته و کاربردی در حوزه فناوری های نوین تفاهم نامه آموزشی-پژوهشی بین مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و شرکت دیزل مولد امید منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، این تفاهم نامه آذرماه سال جاری با حضور رضا باجولوند رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور و حمید عصار کاشانی، مدیرعامل شرکت دیزل مولد امید منعقد شد.


بنابراین گزارش، از اهداف این تفاهم نامه هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات دو طرف در جهت ارتقای کیفیت برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش سطح دانش فنی و مهارتی منابع انسانی مورد نیاز واحدهای صنعتی و ارتقای مربیان و اساتید طرفین و گسترش آموزش مهارت های پیشرفته و کاربردی در حوزه فناوری های نوین است.


طراحی و انجام تمهیدات لازم برای ایجاد آکادمی علمی تخصصی تولید انرژی برق (دیزل ژنراتور - انرژی های نو) در مرکز، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های برق صنعتی (دیزل ژنراتور) بردهای کنترل سیستم های نوین تولید انرژی برق، نیاز سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری پودمان های آموزشی مهارتی از طریق تشکیل کارگروه مشترک، شناسایی فرصت ها، توانمندسازی و تعیین صلاحیت حرفه ای شاغلین از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.


این گزارش می افزاید: از تعهدات مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور در این تفاهم نامه، مشارکت در اجرای آموزش، تهیه و تدوین بسته و پودمان های آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی، همکاری و تمهیدات لازم برای برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی و پژوهشی و صدور گواهینامه پایان دوره پس از قبولی شرکت کنندگان است.


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83083
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب