شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1401/04/23 - 22:29
  • - تعداد بازدید: 1580
  • - تعداد بازدیدکننده: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) به منظور توانمندسازی کارکنان و تکنسین‌های شرکت‌های تابعه شستا با امضای غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رقاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)  به منظور توانمندسازی کارکنان و تکنسین‌های شرکت‌های تابعه شستا با امضای غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رقاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی منعقد شد. 


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، توانمندسازی با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری تأمین  اجتماعی (شستا) برای محیط کار واقعی و مراکزآموزش فنی و حرفه ای جوار و بین کارگاهی را از اهداف انتقاد این تفاهم‌نامه همکاری برشمرد.


وی با اشاره به راهکارهای اعلامی از سوی وزیر تعاون کارو رقاه اجتماعی، تهیه و تدوین شناسنامه‌ی مهارتی ویژه‌ی کارکنان و تکنسین‌های شرکت شستا را از مواد مهم اجرایی این تفاهم نامه عنوان کرد.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تمام ویژگی‌های شخصی، اطلاعات شغلی، اطلاعات تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای که یک فرد برای هر شغل باید دارا باشد، در این شناسنامه پیش‌بینی شده است. 


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای خاطرنشان ساخت: توسعه کسب و کارهای نوین، فناور و دانش بنیان و همچنین کمک به اینکه افراد بتوانند در سطوحی که در صلاحیت‌های حرفه‌ای پیش‌بینی شده اند تحرک عمودی هم داشته باشند و درسطوح مختلف ارتقا پیدا کنند از اهداف مهم این تفاهم‌نامه می باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 91665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب