شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/09/03 - 13:27
  • - تعداد بازدید: 4487
  • - تعداد بازدیدکننده: 172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تغییر نگاه به مهارت آموزی یک ضرورت است

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در نخستین نشست شورای مهارت استان بر تغییر نگاه به مهارت آموزی به عنوان یک ضرورت تأکید کرد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در نخستین نشست شورای مهارت استان بر تغییر نگاه به مهارت آموزی به عنوان یک ضرورت تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نخستین نشست شورای مهارت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شنبه، دوم آذر ماه برگزار شد.


کلانتری در نشست مذکور بیان کرد: تبادل تجربه و تغییر نگاه به مهارت آموزی یک نیاز مهم است و در این راستا به دیدگاه ها و تجارب اساتید برجسته مهارت آموزی در رشته هایی که بستر رشد دارند، نیاز داریم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره ملی مهارت در استان، گفت: جشنواره ملی مهارت آموزی فرصت مناسبی برای توسعه این مهم و تبادل ظرفیت ها در استان و شکوفایی مهارت آموزی و مشاغل بخش خصوصی است.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد،  ضمن تأکید بر اهمیت  تجهیز ظرفیت ها و مراکز آموزش مهارت در استان، افزود: باید متناسب با مراکز تجهیز بخش‌های مختلف را داشته باشیم.


وی رونق بازار و کسب و کار را از اهداف اصلی کشور عنوان و تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد، بر اساس برنامه و نگاه جدید، تلاش های لازم برای عملیاتی کردن دوره های آموزشی و کارآفرینی و مشاغل جدید آغاز می شود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81917
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب