شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/08 - 10:21
  • - تعداد بازدید: 2254
  • - تعداد بازدیدکننده: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در 9 ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

تحقق 107 درصدی تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری در بخش دولتی

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری از تحقق 107 درصدی تعهدات این اداره کل در بخش دولتی در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری از تحقق 107 درصدی تعهدات این اداره کل در بخش دولتی در 9 ماهه نخست سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری، قهرمان آماره، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان  در گفت وگو با خبرنگاران افزود: تعهدات آموزشی این اداره کل در بخش دولتی در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیون و 881 هزار نفر - ساعت بود که در این مدت بیش از 2 میلیون و 14 هزار نفر- ساعت آموزش ارائه شده است.


وی گفت: کل تعهدات آموزشی بخش دولتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری بیش از 2 میلیون و 508 هزار نفر- ساعت است.
آماره، از افزایش استقبال و گرایش جوانان و فارغ التحصیلان به دریافت مهارت های فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: آموزش های مهارتی قابلیت و شایستگی آموزش دیدگان برای جذب در بازار کار و ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکل بیکاری را افزایش می دهد.


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش خصوصی نیز طی سال جاری بیش از یک میلیون و 204 هزار نفر - ساعت آموزش های فنی و حرفه ای ارائه شده است.


آماره افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر ارائه می شود که بیشترین شرکت کنندگان در بخش خدمات هستند.


وی تعداد شرکت کنندگان در آزمون مهارت برای دریافت گواهینامه مهارت در سال جاری را 18 هزار و 986 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 14 هزار و20 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت شدند.


بنا بر این گزارش، 18 مرکز دولتی و 165 مرکز خصوصی آموزش های فنی و حرفه ای استان چهارمحال و بختیاری فعال و 37 مرکز خصوصی غیرفعال است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77968
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب