شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/10/15 - 09:44
  • - تعداد بازدید: 2382
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در 9 ماه سال جاری؛

بیش از3 ميليون و 300 هزار نفر- ساعت آموزش هاي مهارتي در بخش خصوصی استان آذربایجان غربی ارائه شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از ارائه بیش از 3 ميليون و 300 هزار نفر - ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در 9 ماهه سال جاری در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از ارائه بیش از 3 ميليون و 300 هزار نفر - ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در 9 ماهه  سال جاری در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی، محسن مددي، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان با بیان اين خبر افزود: این اداره كل در 9 ماهه سال جاری با برگزاری 2 هزار و 744 دوره آموزشی، براي 13 هزار 172 نفر معادل 3 ميليون و 349 هزار و 529 نفر - ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای آموزش های مهارتی ارائه داده است.


مددي با اشاره به فعاليت 326 آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر در سطح استان، گفت: از این تعداد  219 آموزشگاه مختص خواهران، 35 آموزشگاه مختص برادران و 72 آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش های مهارتی را ارائه می دهند.   


وی خاطرنشان کرد: اين اداره کل در 9 ماهه سال جاری به منظور نظارت بر کیفیت آموزش های ارائه شده در این آموزشگاه ها 926  بازرسی انجام داده است.


  مددی یادآورشد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی برای تقويت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصي، بخش هايی از فعاليت های خود را بر اساس شيوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد واگذار کند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78141
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب