شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/05/13 - 13:25
  • - تعداد بازدید: 2899
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 4 هزار نفر در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد استان قم آموزش های مهارتی را فرا گرفتند

چهار هزار و ۹۷۴ نفر در ۲۰۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان قم، در سه ماه نخست سال جاری از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

چهار هزار و ۹۷۴ نفر در ۲۰۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای استان قم، در سه ماه نخست سال جاری از  آموزش های مهارتی بهره مند شدند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم، احمد عطارنیا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان با اعلام این خبر گفت:از این تعداد، سه هزار و ۱۵۳ نفر زن و یک هزار و ۸۲۱ مرد نیز بوده است و در مجموع ۶۹۲ هزار و ۹۹۷ نفر- ساعت آموزش به متقاضیان در این آموزشگاه ها ارائه شده است.


عطارنیا افزود: سال گذشته نیز متعهد به ارائه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به متقاضیان بودیم که عملکرد این اداره کل ۲ میلیون و ۴۳۹ نفر- ساعت بوده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم تصریح کرد: در این راستا ۱۲ هزار و ۷۵۸ نفر در بخش غیردولتی و آموزشگاه های آزاد دوره های آموزش مهارتی را فرا گرفتند که از این تعداد، هفت هزار و ۸۳۲ نفر زن و چهار هزار و ۹۲۶ نفرنیز مرد بوده اند و  آموزش ها در بخش غیردولتی در ۲۱ رشته و ۱۱۷ حرفه به متقاضیان ارائه می شود.


به گفته وی، در استان قم ۲۰۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فعال وجود دارد که ۱۶۰ آموزشگاه ویژه زنان، ۳۵ آموزشگاه ویژه مردان و ۱۲ آموزشگاه دومنظوره می باشد که بر اساس نرخ مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای ارائه آموزش های مهارتی را در سطح استان در بخش خصوصی به عهده دارند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81313
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب