شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/04 - 03:01
  • - تعداد بازدید: 3316
  • - تعداد بازدیدکننده: 98
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 3 هزار نفر از آموزش های فنی و حرفه ای در استان گلستان بهره مند شدند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از آموزش بیش از 3 هزار و 300 نفر- دوره در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی در سالجاری خبر داد.

 


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از آموزش بیش از 3 هزار و 300 نفر- دوره در قالب تفاهم نامه های ملی، استانی و شهرستانی در سالجاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با تاکید بر بهره گیری از پتانسیل های سایر دستگاه های اجرایی، موسسات آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی گفت: از تعاملات بین دستگاهای اجرایی باید برای توانمندسازی نیروی کار در سایر دستگاه ها و ضرورت پوشش آموزش های مهارتی در سطح استان ها استفاده کنیم.


حسینی طلب افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 22 تفاهم نامه ملی، استانی و شهرستانی اجرائی شده است که از محل برگزاری مشترک دوره های مهارتی 3 هزار و 300 نفر- دوره با حجم 283 هزار و 280 نفر- ساعت  اجرا شده است.


وی تصریح کرد: نیازسنجی آموزشی مبنای ویژه ای در اجرای دوره ها بر اساس آمایش سرزمین در سطح استان است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در پایان گفت: بسترهای موجود و مطالعات صورت گرفته حاکی است در سه ماهه دوم سال جاری، از حیث تعاملات با سایر دستگاه های اجرائی، موسسات آموزش عالی و نهادهای نظامی و انتظامی از رشد مناسبی در ارائه آموزش های مهارتی و توانمندسازی نیروی کار  و ایجاد اشتغال پایدار برخورد خواهیم بود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81005
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب