شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1399/01/16 - 11:07
  • - تعداد بازدید: 2678
  • - تعداد بازدیدکننده: 116
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بیش از 3 میلیون و 768 هزار عدد ماسک با استفاده از ظرفیت های آموزش فنی و حرفه ای کشور تولید شده است

3 میلیون و 768 هزار و 620 عدد ماسک با مشارکت بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا 11 فروردین ماه تولید شد.

 


3 میلیون و 768 هزار و 620 ماسک با مشارکت بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تا 11 فروردین ماه تولید شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، اقدامات صورت گرفته با مشارکت مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شامل: اختصاص فضا و تجهیزات کارگاهی، تولید ماسک و لباس ایزوله، دستکش، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو، مشارکت در تولید مواد ضد عفونی کننده و کمک های نقدی می باشد.


بنا براین گزارش،  تأمین تجهیزات و مواد مصرفی به تعداد ۸۴ هزار و ۶۷۹ دست لباس ایزوله و گان،  ۲۸ هزار و ۱۶۰ متر پارچه،  ۲۸ هزار و ۱۲۰ جفت دستکش، ۱۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، ۸۸۰ دستگاه چرخ خیاطی و ۳۵ عدد اتو از دیگر اقدامات مجموعه آموزش فنی و حرفه ای بوده است.


همچنین کمک های نقدی بخش دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبلغ ۴۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و بخش غیر دولتی ۷۱۳ میلیون  و ۹۰۰ هزار  ریال بوده است.


این گزارش می افزاید: اختصاص فضا و تجهیزات کارگاه های طراحی دوخت مراکز آموزش فنی و حرفه ای به صورت شبانه روزی به سایر نهادها از جمله فرمانداری و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.


سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: با هدف همکاری با سایر دستگاه های شرکت کننده در این پویش، اعزام مربی، مهارت آموز و سرباز مربی به کارگاه های تولید ماسک و لباس ایزوله انجام شده است.


لازم به ذکر است در راستای اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا به امروز ۱۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صفاهان چالوس در استان مازندران تولید شده است.


تعمیر ۱۰۰ تخت بیمارستانی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوکان در استان آذربایجان غربی،  پخت و توزیع روزانه ۶۰۰ پرس غذای گرم توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه در استان بوشهر و پخت و توزیع شیرینی برای کادر درمانی توسط آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان فارس، از دیگر اقدامات صورت گرفته مجموعه آموزش فنی و حرفه ای است.


حضور فعالانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83484
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب