شعار سال
یکشنبه 18 شهریور 1403
  • 1397/08/02 - 08:43
  • - تعداد بازدید: 2208
  • - تعداد بازدیدکننده: 68
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
از سال گذشته تاکنون؛

بیش از 2 هزار و 900 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند

معاون برنامه ریزی، فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران از آموزش 2 هزار و 972 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی خبر داد.

معاون برنامه ریزی، فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران از آموزش 2 هزار و 972 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی در راستای اجرای بند ۲ سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بند ۵ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغالی مولد و پایدار و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت‌های موجود و مورد نیاز جامعه به ویژه در مشاغل خرد و خانگی با استفاده از ظرفیت های بخش های غیردولتی در توسعه آموزش های مهارتی و نیز برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی موجود در محیط‌های کارگاهی و در راستای توسعه و تنوع الگوهای آموزشی تدوین شده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، امیر جمشیدی، معاون برنامه ریزی، فنی و آموزشی این اداره کل گفت: با توجه به اجرای طرح مهارت آموزی در استان مازندران از سال 96 تاکنون تعداد 2 هزار و 972 نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی آموزش های مهارتی را فرا گرفتند و از این تعداد 654 نفر از آموزش دیدگان در سال 97 در طرح مذکور شرکت کردند.


وی گفت: در همین راستا کمیته استانی طرح مذکور به منظور پیگیری اجرای کیفی و کمی طرح و هماهنگی بیشتر دستگاه های عضو کمیته؛ جلسات متعددی برگزار شد و در امتداد آن کمیته های شهرستانی طرح نیز فعال شد و تمامی فرمانداران با توجه به اهمیت طرح شخصاً پیگیر اجرای این طرح هستند.


جمشیدی ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران به عنوان دبیر کمیته، جلسات متعددی را برای کارشناسان، روسای ادارات شهرستانی دستگاه های عضو جهت توجیه و تبیین طرح برگزار کرده است.


معاون برنامه ریزی، فنی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران گفت: در قالب طرح یاد شده تاکنون یک هزار و 27 نفر در همان محل آموزش، مشغول به کار شده اند.


 وی  افزود: تاکنون 520 واحد صنفی و اقتصادی در اجرای طرح مشارکت داشته اند که امید است با توجه به مزایا و فواید این طرح واحدهای صنفی بیشتری مشارکت داشته باشند.


 


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 76790
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب