شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/10/18 - 14:51
  • - تعداد بازدید: 3147
  • - تعداد بازدیدکننده: 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای اجرای طرح ایران مهارت؛

بیش از 18 هزار و 700 نفر از آموزش های مهارتی در استان گیلان بهره مند شدند

در راستای اجرای طرح ایران مهارت و به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان مقطع متوسطه استان با مشاغل، در بخش آموزشگاه های آزاد استان گیلان، 18 هزار و 745 نفر- دوره آموزش های مهارتی در 9 ماهه سال جاری ارائه شد.



در راستای اجرای طرح ایران مهارت و به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و آشنایی دانش آموزان مقطع متوسطه استان با مشاغل، در بخش آموزشگاه های آزاد استان گیلان،  18 هزار و 745 نفر- دوره  آموزش های مهارتی در 9 ماهه سال جاری ارائه شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، محمدحسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح استاد شاگردی و آموزش در محیط واقعی کار در بنگاه های اقتصادی استان به تعداد 967 نفر- دوره از آموزش های مهارتی ارائه شد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان به تفاهم نامه های منعقده آموزشگاه آزاد با دستگاه ها ی مختلف اشاره کرد و گفت: در همکاری با کمیته امداد (ره) 57 نفر- دوره، آموزش و پرورش (کار - دانش) 4 هزار و 115 نفر- دوره، آموزش و پرورش ( ایران مهارت) 900 نفر -دوره اجرا شد.


لازم به ذکر است، رشته هایی که توسط آموزشگاه های آزاد استان برای مهارت جویان اجرا شده است شامل: امور اداری، امور باغی و زراعی، تلفن همراه، تاسیسات، برق ( آسانسور)، صنایع غذایی، صنایع دستی، صنایع پوشاک، مراقبت و زیبایی، هتلداری و گردشگری، معماری ساختمان و صنایع خودرو است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 83166
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب