شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/19 - 09:51
  • - تعداد بازدید: 2780
  • - تعداد بازدیدکننده: 88
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 14هزار نفر مشاوره شغلی توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان به متقاضیان ارائه شد

معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان از ارائه 14 هزار و 591 نفر مشاوره شغلی به متقاضیان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

 


معاون آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان از ارائه 14 هزار و 591 نفر مشاوره شغلی به متقاضیان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، افشین شهرکی، معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: طی مدت زمان یاد شده همچنین 2هزار و 186 نفر از مهارت آموزان از راهنمایی و مشاوره شغلی اختصاصی بهره مند شده و اشتغال 856 نفر از مهارت آموختگان رهگیری شده است.


وی تصریح کرد: كليه آموزش هایي كه در مراكز آموزش فني و حرفه اي دولتي ارائه مي شود  بصورت صد در صد رايگان مي باشد و كليه آموزش هایي كه در محل آموزشگاه هاي آزاد ارائه مي شود با اخذ شهريه و رعايت تعرفه مصوب سازمان انجام می شود.


در ادامه شهرکی به  10 نكته مفيد براي كارآفرينان تازه كار از جمله:  به كار مورد علاقه تان بپردازيد، طرح تجاري خود را بنويسيد،  فرضيه اي كه براي شروع كار در نظر داريد در دو يا سه ضرب كنيد، بازار ويژه ي هدف را تا ممكن است محدود كنيد،  از ايده هاي موثر و كار آمدي استفاده كنيد كه منحصر به فرد باشند اشاره کرد.


وی افزود: همه متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی: http://www.portaltvto.com/moshavere/mosh_general_cn  از مشاوره الکترونیک هدایت شغلی برخوردار شوند. 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81111
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب