شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/07/15 - 15:46
  • - تعداد بازدید: 2772
  • - تعداد بازدیدکننده: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیش از 13 هزار نفر در استان آذربایجان غربی از آموزش های مهارتی بهره مند شدند

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از ارائه آموزش هاي مهارتي به 13 هزار و 60 نفر، در شش ماهه نخست سالجاری در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.

 


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از ارائه آموزش هاي مهارتي به 13 هزار و 60 نفر،  در شش ماهه نخست سالجاری در موسسات کارآموزی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد برای کارجویان و کارآموزان علاقمند به مهارت آموزی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی، محسن مددي، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان، با بیان اين خبر گفت:  این اداره كل در شش ماهه نخست سال جاری با برگزاری يك هزار و 999 دوره آموزشی، براي 13 هزار 60 نفر ،  دو ميليون و 364 هزار و 481 نفر - ساعت در بخش خصوصی مؤسسات کارآموزی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد آموزش های مهارتی ارائه داده است.


مددي، با اشاره به فعاليت 325 آموزشگاه فني و حرفه اي آزاد در بخش های صنعت ،خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنردر سطح استان، افزود: از این تعداد  219 آموزشگاه مختص خواهران؛ 34 آموزشگاه مختص برادران و 72 آموزشگاه به صورت دو منظوره، آموزش های مهارتی را ارائه می دهند.   


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی گفت: این اداره کل برای تقويت بخش خصوصی آمادگی دارد تا در صورت توانمندی بخش خصوصي، بخش هايی از فعاليت های خود را بر اساس شيوه نامه های مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد واگذار کند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81670
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب