شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/28 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 2286
  • - تعداد بازدیدکننده: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با هفته مشاغل و برنامه بازدید دانشجویی و دانش آموزی؛

بیش از یک هزار و 400 نفر از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بازدید کردند

همزمان با هفته مشاغل و برنامه بازدید همگانی یک هزار و 476 نفر از دانشجویان و دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بازدید کردند.

همزمان با هفته مشاغل و برنامه بازدید همگانی یک هزار و 476 نفر از دانشجویان و دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان هرمزگان، اسما کریمی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان گفت: در این بازدید، تعداد یک هزار و 111نفر از بازدیدکنندگان را دانش آموزان تشکیل داده اند.


کریمی افزود: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تلاش جهادی و همگانی در راستای رونق تولید در کشور و اهمیت نقش اثرگذار آموزش های فنی و حرفه ای و با هدف گسترش فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی در جامعه و همچنین گفتگوی ملی مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بازدید همگانی برنامه ریزی و توسط ادارات کل و مراکز با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها اجرا شد.


وی گفت: بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در معرفی مهارت ها و مشاغل در بین نوجوانان و جوانان و گسترش تعامل با این دو گروه مخاطب تأثیرگذار است.


 کریمی اظهار امیدواری کرد؛ با بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در تحقق شعار سال و ارتقای کیفیت تولیدات داخلی گام های مهمی برداریم.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80708
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب