شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/28 - 09:54
  • - تعداد بازدید: 2309
  • - تعداد بازدیدکننده: 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بيش از 7 هزار دانش آموز و دانشجو از مراكز آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بازدید کردند

7 هزار و 376 دانش آموز و دانشجو همزمان با هفته مشاغل و برنامه بازدید دانش آموزی و دانشجویی از مراكز آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بازدید کردند.

7 هزار و 376 دانش آموز و دانشجو همزمان با هفته مشاغل و برنامه بازدید دانش آموزی و دانشجویی از مراكز آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، آرش اخوان، مدير كل آموزش فنی و حرفه ای این استان در تكميل اين خبر افزود: برنامه بازديد دانش آموزي و دانشجويي همزمان با هفته مشاغل از دوم تا يازدهم ارديبهشت ماه سال جاري به صورت هماهنگ كشوري برگزار شد.


  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: برنامه بازدید همگانی از 54 مركز آموزش فني و حرفه اي ثابت دولتي مجهز به تجهيزات كارگاهي و آموزشي كه ارائه دهنده آموزش هاي مهارتي همگام با استانداردهاي جهاني در كشور هستند، فرصتي مغتنم در راستاي ارتقاي ارتباط با مخاطبان، دانش آموزان، كارجويان، دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاهي، اتحاديه هاي اصناف و صنايع و .. را فراهم ساخت.


اخوان افزود: در اجرای این برنامه علاوه بر بازديد مقامات استانی و شهرستانی، 4 هزار و 910 نفر دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی، یک هزار و 408 نفر دانشجو از مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه ها و یک هزار و 56 شهروند از مراکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید و با نحوه ی ارائه آموزش های مهارتی آشنا شدند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80685
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب