شعار سال
سه شنبه 13 شهریور 1403
  • 1401/05/26 - 14:30
  • - تعداد بازدید: 1752
  • - تعداد بازدیدکننده: 138
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافزار به میهن اسلامی: آیین نکوداشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس سازمان آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد

آیین نکوداشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به همت شورای فرهنگی و اجتماعی به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور جانبازان این سازمان برگزار شد.

 


آیین نکوداشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به همت شورای فرهنگی و اجتماعی به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، با حضور جانبازان این سازمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی سازمان در ابتدای این آیین، صبر و استقامت آزادگان را موجب خلق حماسه‌های ماندگار در انقلاب خواند و افزود: آزادگان اسوه‌هایی هستند که در دل سختی‌ها، مشق صبر و مقاومت کردند.


امیر میمنت آبادی با اشاره به منویات معمار کبیر انقلاب (ره)، «روزي اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانيد و بگوييد خميني در فکرتان بود»، اظهار داشت: آزادگان در طول مدت اسارت خود، رنج های بسیاری را متحمل شدند تا فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی خود را حفظ کنند.


وی تصریح کرد: شهداء، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های معزز آنان از زمان شروع جنگ تحمیلی تا به امروز، رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاری های خود را نسبت به وطن نشان دادند.


معاون توسعه مديريت و منابع انسانی سازمان در پایان سخنان خود بر الگوگیری از حماسه‌آفرینی آزادگان تأکید کرد و آنان را چراغی برای هدایت سکان انقلاب برشمرد.


رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی در ادامه این آیین، آزادی و امنیت امروز کشور ما را مدیون رشادت شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافرازی دانست که همه هستی خود را بر طبق اخلاص نهادند و بیان داشت: ایثارگران و آزادگان، دلاورانی هستند که راست قامت، استوار ایستادند تا تجلی نهایت عشق به میهن را در قاموس رشادت جاودانه سازند.


محمدجواد جامه بزرگی خاطرنشان کرد: در واقع این عزیزان با اعتقادات عمیق خود به ائمه اطهار (ع) و پیروی از ولایت فقیه و عشق به امام خمینی (ره) و میهن اسلامی، توانستند این سال‌های آکنده از زجر و شکنجه را تحمل کنند و با امید بازگشت به وطن، پیروزمندانه به آغوش گرم این ملت برگردند.


رئیس حراست سازمان، آزادگان را اسوه صبر، استقامت، شجاعت و دلیری عنوان کرد و گفت: آزادگان با تحمل روزهای سخت و طاقت‌فرسا، فرهنگ مقاومت را برای ما به ارمغان آوردند.


وی با بیان اینکه آزادگان، حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند؛ افزود: آزادگان با تحمل شکنجه‌های فراوان از سوی دشمن بعثی، هرگز حاضر به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های آنان نشدند و مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کردند.


بر اساس این گزارش، در این مراسم، آزادگان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به خاطره‌گویی پرداختند و در پایان با اهداء لوح یادبود از آنان تقدیر به عمل آمد.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 92910
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب