شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/06/12 - 14:04
  • - تعداد بازدید: 2949
  • - تعداد بازدیدکننده: 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در 5 ماهه سالجاری:

به بیش از 30 هزار نفر آموزش های مهارتی در استان کرمانشاه به متقاضیان ارائه شده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه آموزش های مهارتی به 30 هزار و 100 نفر- دوره در سال سالجاری خبر داد.

 


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه آموزش های مهارتی به 30 هزار و 100 نفردر سال سالجاری خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه؛ یاور محمدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان با اعلام این خبر افزود:  از این میزان، 21 هزار و 543 نفر - دوره در سال ۹۷ و 8 هزار و 557 نفر دوره در پنج ماه سپری شده از سال جاری ارائه شده است.


محمدی افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه سال گذشته در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر حاشیه نشین شهر، به ۶۰۰ زن سرپرست خانوار و همچنین بنا به تاکید مقام معظم رهبری به ۲ هزار و ۵۰۹ سرباز وظیفه در پادگان های نظامی آموزش فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی مهارتی و ایجاد اشتغال آموزش های مهارتی ارائه کرده است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۹ مرکز آموزش فنی و حرفه ای، ۱۲۰ کارگاه دولتی و ۲۳۱ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در استان کرمانشاه مشغول ارائه خدمات آموزشی و مهارتی هستند افزود: پنج هزار و ۴۰۰ رشته شغلی در استان شناسایی شده که برای انجام فعالیت باید گواهی مهارت فنی و حرفه ای در چارچوب استاندارد کسب کنند.


 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته به آموزش حدود 2 هزار نفر دوره در کارگاه های روستایی اقدام شده است و همچنین اقدام به آموزش مهارت آموزی به ساکنین حاشیه نشین با راه اندازی کارگاه های آموزشی سیار کرده ایم که پارسال۶۰۰ زن سرپرست خانوار آموزش مهارت آموزی دیدند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81487
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب