شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/04/11 - 11:49
  • - تعداد بازدید: 2913
  • - تعداد بازدیدکننده: 85
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در نشست با روسای انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای تهران مطرح شد:

بهبود اشتغال مهارت آموختگان با اجرای رویکردهای جدید در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای

مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور افرادی را که وارد عرصه آموزش و مهارت می شوند افرادی دارای ویژگی خاص و برتر دانست.

 


مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور افرادی را که وارد عرصه آموزش و مهارت می شوند افرادی دارای ویژگی خاص و برتر دانست.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران؛ امير سعید مصباح، در نشست با روسای انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان تهران، گفت: بازنگری قواعدی که در گذشته بر حوزه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای حاکم بود و تغییر در این رویکردها، بهبود شرایط اشتغال مهارت آموختگان را فراهم کرده و مدیریت آموزشگاه را تبدیل به یک فرصت اقتصادی خواهد کرد.


وی، بیان داشت: با توجه به بررسی های و تبادل نظر با کانون های انجمن صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، دستورالعمل های گذشته مانع تحول در نظام آموزش های مهارتی بوده است و دستورالعمل جدید با استفاده از مدل های به روز نظام مدیریت اداره آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد با مطالعات و تحقیقات دقیق تدوین و برای اجرا به ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور ابلاغ شده است.


مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد افزود: از آنجایی که آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در اقتصاد کشور و توسعه کسب و کار دارند ارائه آموزش های تقاضا محور موجب اشتغال افراد آموزش دیده می شود.


مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی در پایان با بیان اینکه این تغییر موجب رشد و بهبود بخش غیر دولتی می شود، تأکید کرد: رویکرد جدید موجب توسعه آموزش های مهارتی، ایجاد رقابت بین آموزشگاه ها و برطرف شدن بسیاری از مشکلات بخش غیر دولتی خواهد شد.


قابل ذکر است در این نشست بررسی دستورالعمل جدید موسسات کارآموزی آزاد، با حضور امیرسعید مصباح و دلارام فتحی، مدیرکل و معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای استان تهران، رئیس کانون و روسای انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای تهران برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81059
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب