شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/17 - 11:25
  • - تعداد بازدید: 2332
  • - تعداد بازدیدکننده: 110
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
همزمان با هفته معرفی مشاغل و کارگر؛

برگزاری گذرهای مهارتی رایگان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 13 الزهرا برای دانش آموزان و دانشجویان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 13 الزهرا از برگزاری گذرهای مهارتی رایگان ویژه دانش آموزان و دانشجویان همزمان با هفته معرفی مشاغل و کارگر خبر داد. به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، پریسا کریم حقی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 13 الزهرا، توسعه فرهنگ مهارت آموزی، نهادینه شدن آموزش های فنی و حرفه ای و به نمایش گذاشتن اهمیت و نقش آموزش های مهارتی در اشتغال جوانان این مرز و بوم را از اهداف برگزاری گذرهای مهارتی رایگان برشمرد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 13 الزهرا از برگزاری گذرهای مهارتی رایگان ویژه دانش آموزان و دانشجویان همزمان با هفته معرفی مشاغل و کارگر خبر داد.  به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، پریسا کریم حقی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 13 الزهرا، توسعه فرهنگ مهارت آموزی، نهادینه شدن آموزش های فنی و حرفه ای و به نمایش گذاشتن اهمیت و نقش آموزش های مهارتی در اشتغال جوانان این مرز و بوم را از اهداف برگزاری گذرهای مهارتی رایگان برشمرد.


وی خاطرنشان ساخت: هفته معرفی مشاغل و کارگر در حالی آغاز شد که دستاوردها و توانمندی های مهارتی کارآموزان  این مرکز در کارگاه های آموزشی به نمایش گذاشته شد.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای الزهرا با اشاره به برگزاری گذر مهارتی رایگان در رشته های فناوری اطلاعات، صنایع دستی و هنر، عکاسی و فیلمبرداری، معماری و طراحی داخلی، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت، بازاریابی، دوخت سنتی و .. اظهار داشت: گذر مهارتی و کارگاه های آموزشی این مرکز در هفته معرفی مشاغل، میزبان بازدیدکنندگان بود.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80487
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب