شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/24 - 09:36
  • - تعداد بازدید: 2649
  • - تعداد بازدیدکننده: 81
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور، مراسم اختتامیه و توزیع مدال های مسابقات ورزشی ویژه کارکنان آقایان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، مسئولان مرکز تربیت مربی و رقابت کنندگان مسابقات ورزشی در سالن اجتماعات شهید آوینی این مرکز برگزار شد.


سعید امانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مراسم مذکور از جلالی، رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای، معاونان و عوامل اجرایی برگزار کننده این مسابقات تقدیر کرد.


امانی هدف اصلی از برگزاری این مسابقات را ایجاد سلامتی، نشاط و انجام کارگروهی دانست و افزود:  این مهم یکی از برنامه های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای است که در این راستا، طرح سنجش سلامت کارکنان و بیمه تکمیلی در 4 سطح در راستای ارتقای خدمات رفاهی کارکنان به استان ها ابلاغ شد.


  خجسته، معاون اداری و پشتیبانی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن تقدیر از عوامل اجرایی برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان سازمان،  تفکر تیمی را منشاء خیر و برکت دانست.


وی با اشاره به  تأکید رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به برگزاری با کیفیت مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات از داورهای سطح بالا استفاده شد.


بر اساس این گزارش،  مقام آوران استان ها در این دوره از مسابقات به شرح ذیل است:


رشته والیبال))


مقام اول: استان ایلام


مقام دوم: استان یزد


مقام سوم: استان فارس


رشته تنیس روی میز ( انفرادی)


مقام اول:  استان آذربایجان شرقی


مقام دوم: استان تهران


مقام سوم:   استان سیستان و بلوچستان


رشته فوتسال


مقام اول: استان مازندران


مقام دوم: استان آذربایجان شرقی  


مقام سوم: استان کرمانشاه


شایان ذکر است،  کاپ اخلاق این دوره از مسابقات در رشته والیبال به ستاد سازمان و در رشته فوتسال به استان خراسان رضوی تعلق گرفت و در پایان نیز از تیم های برتر حاضر در این مسابقات با اهدای کاپ قهرمانی و مدال تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77697
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب