شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1399/12/18 - 10:56
  • - تعداد بازدید: 3787
  • - تعداد بازدیدکننده: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برنامه اجرایی ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه ای سازمان در سطح مدیران میانی تدوین شد

داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از تدوین برنامه ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه ای سازمان در سطح مدیران میانی با همکاری اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

 


داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از تدوین برنامه ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه ای سازمان در سطح مدیران میانی با همکاری اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با اعلام این خبر گفت: در اجرای تصویب نامه های شورای عالی اداری و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ارتقای شایستگی های مدیران، ایجاد بستر مناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه ای گرایی و جانشین پروری در انتصاب و ارتقای مدیران از جمله اهداف ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران در سطح میانی است.


ناصری امید افزود: فراهم کردن سازو کارهای مناسب برای شناسائی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت ها و شایستگی های مدیران پایه و عملیاتی مستعد احراز پست های مدیریت میانی، افزایش انگیزه کارشناسان و مدیران پایه و عملیاتی توانمند از طریق فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست های مدیریت میانی سازمان از دیگر اهداف ارزیابی شایستگی های عمومی مدیران در سطح میانی بوده است.


وی گفت : در مرحله اول حدود 30 نفر از مدیران پایه، عملیاتی و میانی جهت ارتقا و جانشین پروری به سطح میانی ادارات کل استان های  (مازندران ،اصفهان ، قم ، همدان ، قزوین و تربیت مربی ) به اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی معرفی و مقرر است در روز های سه شنبه 19/12/99 و چهارشنبه موزخ 20/12/99  در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای ارزیابی شایستگی عمومی برگزار شود.


مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیان داشت: با توجه به تفاهم نامه سازمان با کانون ارزیابی و توسعه شایستگی  وزارت متبوع و همکاری و مساعدت مطلوب اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی، هزینه های برگزاری ارزیابی در مقایسه با سال گذشته به میزان  75 درصد کاهش یافته است.


ناصری امید گفت: از جمله دستاورد های مهم برنامه، شناسائی، ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و پرورش و توسعه مدیران حرفه ای مورد نیاز سازمان در آینده است.


 

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 85894
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب