شعار سال
چهارشنبه 14 شهریور 1403
  • 1400/04/21 - 09:42
  • - تعداد بازدید: 3640
  • - تعداد بازدیدکننده: 185
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برای اولین بار مرحله انتخابی مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری وب به صورت آنلاین برگزار شد

مرحله انتخابی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری وب از رشته های گروه فناوری اطلاعات برای اولین بار به صورت متمرکز و آنلاین 17 و 18 تیرماه سال جاری برگزار شد.

 مرحله انتخابی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری وب از رشته های گروه فناوری اطلاعات برای اولین بار به صورت متمرکز و آنلاین  17 و 18 تیرماه سال جاری برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مهدی دارائی، مدیر مسابقات ملی و بین المللی مهارت  سازمان با اعلام این خبر گفت: رشته فناوری وب برای اولین بار در دوره های برگزاری مسابقات ملی مهارت با استفاده از ظرفیت و بستر سامانه های آموزش و سنجش الکترونیک سازمان به صورت آنلاین برگزار شد.


وی افزود: این مسابقات طی 6 ساعت روزهای پنجشنبه و جمعه  17 و 18 تیر ماه  در قالب  4 ماژول (پروژه)  بین رقابت کنندگان، به صورت آنلاین در بستر سامانه مهارت  آموزی الکترونیکی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به نشانی eskill.ir    برگزار شد.


دارائی گفت: نتایج مرحله انتخابی رشته فناوری وب با توجه به تراز تعریف شده، توسط دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت ظرف 10 روز کاری آینده بررسی و از طریق مجله خبری مسابقات مندرج در  سایت رسمی مسابقات به نشانی www.woridskills.ir/news اعلام می شود.


شایان ذکر است در این مرحله در رشته فناوری وب معرفی شدگان دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد نیز به صورت مستقل و در قالب تیم مستقل به رقابت با سایر داوطلبین پرداختند.






  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 86446
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب