شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/06 - 10:50
  • - تعداد بازدید: 2841
  • - تعداد بازدیدکننده: 103
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

با وحدت و تلاش بسیجی وار کارهای بزرگ محقق می شود

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با وحدت و تلاش بسیجی وار کارهای بزرگ محقق می شود.


معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با وحدت و تلاش بسیجی وار کارهای بزرگ محقق می شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) همزمان با هفته وحدت و بسیج با حضور دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس این سازمان، معاونان، مدیران کل و کارکنان ستادی امروز، دوشنبه پنجم آذرماه در محل این سازمان برگزار شد.


دکتر پاک سرشت با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت گفت: این دو مناسبت میراث گرانبهایی است که امام خمینی (ره) برای آن روزها و روزهای آتی به یادگار گذاشت.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: با وحدت و تلاش بسیجی وار می توانیم اقدامات مهمی را انجام دهیم و هرجا که این دو نباشند با خلل در کارها مواجه می شویم.


دکتر پاک سرشت افزود: استقلال، آزادی و نظام جمهوری که در آن اسلام تنیده است با در کنار هم قرار گرفتن این دو ویژگی مهم تداوم می یابد.  


 معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بسیجی بودن و عمل کردن به آرمان های آن مؤلفه ای است  در کنار مأموریت سازمانی که بر عهده ما قرار دارد و فلسفه مهمی پشت این حرکت داوطلبانه وجود دارد.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تفکر بسیجی در مجموعه ای از فعالیت های جمعی و خیرخواهانه  که نیاز به همت و تحرک عمومی دارد و در نهایت به نفع عموم مردم جامعه است خلاصه می شود.


دکتر پاک سرشت افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کنار مأموریت سازمانی خود در مسیر مهارت آموزی و توانمندسازی منابع انسانی می تواند با گسترش روحیه بسیجی و وحدت همکاران در گذر از وضع کنونی کشور تأثیر بسزایی داشته باشد.  


وی ادامه داد: این مأموریت ها با روحیه بسیجی و ارتباط خوب همکاران در کنار هم می تواند مؤثرتر انجام شود.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان این که تفکر بسیجی مختص به هفته بسیج نیست، تأکید کرد: در همه حال باید بسیجی باشیم، خصوصاً در شرایط فعلی کشور،کنار هم باشیم تا در جنگی که ناخواسته از سوی دشمن به ما تحمیل شده است، پیروز شویم.


وی در خاتمه تأکید کرد: در حال حاضر کشور تحت فشار اقتصادی است و رمز موفقیت در حمایت از نظام جمهوری اسلامی در وحدت و تفکر بسیجی است.     


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77346
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب