شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/06/16 - 11:20
  • - تعداد بازدید: 3445
  • - تعداد بازدیدکننده: 189
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران خبر داد:

باشگاه کارآفرینان نوجوان استان تهران در اردوگاه شهید غلامی اسلامشهر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، هدف از افتتاح این باشگاه را کشف و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینی، ارتقاء نقش کارآفرینان در توسعه و اعتلای جامعه، افزایش سرانه ثروت ملی، توسعه و ترویج فرهنگ اندیشیدن، ارزش آفرینی و در نهایت توسعه فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی کشور بیان کرد.

 


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به نقل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان،  هدف از افتتاح این باشگاه را کشف و بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینی، ارتقاء نقش کارآفرینان در توسعه و اعتلای جامعه، افزایش سرانه ثروت ملی، توسعه و ترویج فرهنگ اندیشیدن، ارزش آفرینی و در نهایت توسعه فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی کشور بیان کرد.


وی در این مراسم با اشاره به فقدان رابطه منطقی بین تحصیلات دانشگاهی و اشتغال در جامعه، گفت: امروزه جامعه، دچار بی‌سوادی مهارتی، الکترونیکی و کارآفرینی شده و در شرایط فعلی نباید تنها به فکر افزایش آمار سواد خواندن و نوشتن باشیم.


گرزین، ادامه داد: بسیاری از آموزش‌هایی که امروز ارائه می‌شود منجر به اشتغال نشده و بیش از ۷۰ درصد آن تئوری است و نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات بازار کار باشد.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حل این معضل را در گرو جایگزینی آموزش تئوری با آموزش عملی و مهارتی حذف موج مدرک‌گرایی دانست.


وی ابراز امیدواری کرد: افتتاح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان تهران راهکاری برای توسعه فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصادی کشور باشد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81508
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب