شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/23 - 09:48
  • - تعداد بازدید: 2329
  • - تعداد بازدیدکننده: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید کارشناس بنیاد SBH آلمان و مدیر پروژه همکاری ایران و آلمان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

کارشناس بنیاد SBH آلمان و مدیر پروژه همکاری ایران و آلمان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.


کارشناس بنیاد SBH آلمان و مدیر پروژه همکاری ایران و آلمان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، الکساندر اشلیشتا، متخصص و مدرس مکانیک صنعتی بنیادSBH  آلمان و علیرضا مقیدی، مدیر پروژه همکاری ایران و آلمان و کارشناسان آموزش اتاق بازرگانی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان، با حضور در کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای تبریز، از نزدیک با نحوه ارائه این آموزش ها آشنا و با مربیان و کارآموزان این کارگاه ها دیدار و گفتگو کردند.


بنابر این گزارش، در جریان بازدید از کارگاه جوشکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز، وحید نعمتی فرد، مربی کارگاه این مرکز گزارشی در خصوص رشته آموزش جوشکاری، انواع روش ها و کاربرد آن در صنعت و همچنین در  سرفصل ها و ساعات آموزش دوره ها ارائه کرد.


نعمتی فرد همچنین در خصوص شرکت کننده گان در دوره های آموزشی مذکور گفت: کارآموزان شرکت کننده عموما متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی و همچنین افراد معرفی شده از اداره کار و همچنین افراد علاقمند به رشته جوشکاری برای آموزش و اعزام به صورت نیروی متخصص به خارج از کشور هستند.


 سپس محمد حامدی، مربی کارگاه بازرسی جوش و قطعات صنعتی، در خصوص روش های تست های غیر مخرب گزارشی ارائه کرد.


وی افزود: کارآموزان این دوره ها از دانشگاه ها در رشته های فنی مهندسی مثل مکانیک،عمران، مواد،جوش و صنایع است و برای به روزشدن دانش فنی و مهارتی خود در این دوره های آموزشی شرکت می کنند.


حامدی عالی بودن تجهیزات و محیط آموزشی و استانداردهای بین المللی مورد استفاده برای آموزش را از مزیت های این دوره ها عنوان کرد.


سپس بازدید کننده گان با حضور در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک و سه تبریز از کارگاه های آموزشی این مراکز نیز بازدید کردند.


لازم به ذکر است ایجاد تغییرات مثبت در بازار کار و کاهش نرخ بیکاری از جمله حوزه های کاری بنیاد SBH می باشد 



 


  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80595
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب