شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/03 - 12:50
  • - تعداد بازدید: 137
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور جمعه، دوم آذرماه سال جاری در سفر به استان کردستان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران بازدید کرد.


معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور جمعه، دوم آذرماه سال جاری در سفر به استان کردستان از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان، دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه مهندس نادرفخری، معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و حجت الاسلام والمسلیمن علیمحمدی، امام جمعه شهر کامیاران از کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت های این مرکز آموزشی بیش از پیش آشنا شد.


دکترپاک سرشت ارائه آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های شهرستانی و بازار کار در راستای کمک به حل مشکلات این شهرستان را بخشی از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در کامیاران برشمرد.


رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: در سال گذشته 10% از اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص داده شده است که این مقدار بالغ بر 1 میلیارد و 100 میلیون ریال است.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  تلاش در راستای تکمیل پروژه نیمه تمام مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران را از دیگر برنامه های این سازمان در این شهرستان عنوان و اظهار امیدواری کرد: با رایزینی هایی که در این سفر با استاندار کردستان صورت خواهد گرفت، شاهد به نتیجه رسیدن این پروژه ملی که از ملزومات توسعه شهرستان کامیاران است، باشیم.


گفتنی است، تکمیل و احداث پروژه نیمه تمام مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران از محل اعتبارات استانی و تجهیز توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت خواهد گرفت.


مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کامیاران دارای 6 کارگاه ثابت و 31 حرفه آموزشی در بخش برادران و 3 کارگاه ثابت با 24 حرفه آموزشی در بخش خواهران در حال انجام فعالیت است.


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 77309
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب