شعار سال
پنجشنبه 15 شهریور 1403
  • 1398/08/08 - 12:06
  • - تعداد بازدید: 3651
  • - تعداد بازدیدکننده: 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید سرکنسول کشور جمهوری قزاقستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان

آیتجان آیداشف، سرکنسول کشور جمهوری قزاقستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان بازدید کرد.

 


آیتجان آیداشف، سرکنسول کشور جمهوری قزاقستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان بازدید کرد.


با هدف توسعه روابط حسنه با کشورهای دوست و همسایه و ارتقا  اجتماعی و اقتصادی، نشست مشترک آیتجان آیداشف سرکنسول کشور جمهوری قزاقستان با سید علیرضا حسینی طلب، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در مرکز برادران گرگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، سیدعلیرضا حسینی طلب، مدیرکل استان ضمن خیر مقدم به سرکنسول کشور جمهوری قزاقستان، گفت: در حال حاضر مهارت یک موضوع فرا منطقه ای شده است و این زبان مهارت است که توانسته این زمینه این موضوع  را فراهم کند.


حسینی طلب، افزود: ما کشور قزاقستان را کشور دوست و برادر می دانیم و امیدواریم بتوانیم در جهت گسترش و توسعه آموزش های مهارتی و انعقاد تفاهم نامه همکاری به منظور تربیت نیروی انسانی، همکاری های خوبی داشته باشیم.


آیتجان آیداشف، سرکنسول کشور قزاقستان ضمن تقدیر و تشکر به جهت اجرای تاثیرگذار آموزش های مهارتی ، تربیت نیروی انسانی و در نهایت ایجاد شغل برای مهارت آموختگان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در ایران و همچنین استفاده از چنین ظرفیت هایی برای توسعه و تربیت نیروی انسانی در کشور قزاقستان، گفت: با توجه به نزدیکی فرهنگی  دو شهر گرگان و آق تاو می توان در جهت تعامل و همکاری در جهت گسترش آموزش های مهارتی اقدامات مؤثری انجام داد.


در پایان این نشست سرکنسول کشور قزاقستان در استان گلستان و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از کارگاه های آموزشی مرکز برادران گرگان بازدید کردند.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 81797
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب