شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/10 - 09:15
  • - تعداد بازدید: 2216
  • - تعداد بازدیدکننده: 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید جمعی از دانش آموزان شهرستان خمین از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهر

همزمان با هفته بازدید همگانی تعدادی از دانش آموزان شهرستان خمین از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران این شهر بازدید کردند.

همزمان با هفته بازدید همگانی  تعدادی از دانش آموزان شهرستان خمین از مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران این شهر بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران خمین، در این بازدید دانش آموزان از نزدیک با آموزش های ارائه شده در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران آشنا شدند .


مریم قاصدی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان خمین در این خصوص گفت : این برنامه با هدف تبیین و تشریح عملکرد مراکز آموزشی به عموم مردم و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و در راستای اهداف اشتغالزایی، از دوم  اردیبهشت ماه شروع شده است و تا 11ماه جاری ادامه دارد .


وی این هفته را فرصت مناسبی برای آشنایی مسئولان، جوانان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد فاقد مهارت با آموزش های مهارتی و حرفه های آموزشی دانست.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران  در پایان همه علاقمندان و متخصصان اعم از صنایع ، ادارات، مراکز علمی و آموزشی و به ویژه دانش آموزان و بانوان  را برای بازدید از کارگاه های آموزشی این مرکز دعوت کردند تا همه روزه در ایام هفته بازدید همگانی از ساعت 8 الی14 از توانمندی های مهارتی این مرکز  بازدید کنند .

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80331
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب