شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/11/15 - 10:53
  • - تعداد بازدید: 2158
  • - تعداد بازدیدکننده: 102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور:

ایجاد تحول در نظام آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد موجب توسعه مهارت آموزی می شود

مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در همایش استقرار نظام مدیریت نوین، ایجاد تحول در نظام آموزشگاه های و حرفه ای آزاد را موجب توسعه مهارت آموزی عنوان کرد.

مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در همایش استقرار نظام مدیریت نوین، ایجاد تحول در نظام آموزشگاه های و حرفه ای آزاد را موجب توسعه مهارت آموزی عنوان کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، امير سعید مصباح، مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در جمع مؤسسان، مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، گفت: حمایت از بخش غیر دولتی و تحول در نظام آموزش های فنی و حرفه ای باعث توسعه مهارت آموزی می شود.


وی با بیان اینکه دستورالعمل های موجود آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد نیاز به تغییر دارد گفت: الگوهای جدید نظام مدیریت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که با مطالعات و تحقیقات دقیق تدوین شده است می تواند باعث تحول در این بخش شود.


مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: بازنگری در قواعد موجود آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و تغییر در رویکردهای فعلی می تواند شرایط اشتغال مهارت آموختگان را فراهم و آموزشگاه داری را تبدیل به یک صنعت نماید.


مصباح گفت: سفارش محور شدن آموزش های مهارتی، نیاز سنجی حرفه ای، یادگیری در حین انجام کار، به روز رسانی استانداردها، برنامه ریزی درسی روزآمد، ایجاد باشگاه های مهارت، افزایش شایستگی فردی و مشاوره و هدایت آموزشی از دستاوردهای نظام نوین مدیریت آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد است.


مديركل دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردر پایان تأکید کرد: رویکرد جدید در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، توسعه آموزش های مهارتی، ایجاد رقابت بین آموزشگاه ها و برطرف شدن بسیاری از مشکلات بخش غیر دولتی را در پی خواهد داشت.


گفتنی است در این همایش،  پنل تخصصی با حضور مصباح، مديركل، دلارام فتحی، معاون سیاستگذاری و برنامه ریزی این دفتر و حبیبی، معاون آموزش در صنایع دفتر مؤسسات كارآموزي آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و مديركل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 78756
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب