شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/03/20 - 17:45
  • - تعداد بازدید: 3406
  • - تعداد بازدیدکننده: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین دوره آموزشی مهارتی برق صنعتی برای بانوان در شهرستان دیر برگزار شد

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر از برگزاری اولین دوره آموزش مهارتی برق صنعتی در جنوب استان بوشهر برای بانوان این شهرستان خبر داد.

 


سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر از برگزاری اولین دوره آموزش مهارتی برق صنعتی در جنوب استان بوشهر برای بانوان این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، حسین درویشی، سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزی در راستای توانمندسازی بانوان در جهت ورود به صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر برگزار شده است.


درویش تصریح کرد: لازمه رسیدن به افزایش مشارکت اجتماعی،  توانمندسازی مهارتی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار سطح استان است که این کار با هدف کمک به معیشت خانواده و افزایش بهره‌وری و تولیدات داخلی صورت می‌گیرد


وی تاکيد کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي، رفع بيکاري و معرفي فرهنگ غني ايراني نيازمند حمايت و تمرکز بر مهارت آموزي و هنرمندي زنان دارد که اين نيز با توسعه آموزش هاي مهارتي محقق خواهد شد.


سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر، خواستار توجه ویژه دولت و دستگاه‌های اجرایی سطح این شهرستان به مقوله مهارت آموزی و تعامل و همکاری بیش از پیش تمام دستگاه‌های اجرایی با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای شد.


درویش با اشاره به اینکه دوره آموزش مهارتی برق صنعتی، بر اساس نیاز صنایع در حال برگزاری است، تصریح کرد: توان افزایی و مهارت آموزی در حوزه زنان از اهمیت بسیار برخوردار است و توجه به این امر در شهرستان دیر با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تقویت معیشت خانواده است.


وی گفت: دوره آموزش مهارتی برق صنعتی در جنوب استان بوشهر بر اساس نیازسنجی انجام شده از صنایع مستقر در شهرستان و اعلام نیاز بخش های مختلف به اشتغال بانوان در صنعت این دوره آموزشی برگزار شده است و دیگر دوره های مهارتی نیز بر گزار خواهد شد.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80916
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب