شعار سال
شنبه 17 شهریور 1403
  • 1397/09/14 - 16:02
  • - تعداد بازدید: 2636
  • - تعداد بازدیدکننده: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با همکاری شرکت نیک مهر، نماینده رسمی بکهوف آلمان در ایران برگزار شد؛

اولين دوره سيستم هاي کنترل حرکت و درايوهاي الکترونيکي در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور

اولين دوره سيستم هاي کنترل حرکت و درايوهاي الکترونيکي با همکاری شرکت نماینده رسمی بکهوف آلمان در ایران در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


اولين دوره سيستم هاي کنترل حرکت و درايوهاي الکترونيکي با همکاری شرکت نماینده رسمی بکهوف آلمان در ایران در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان آموزش  فنی و حرفه ای کشور، دپارتمان الکترونیک و کنترل این مرکز با همکاری شرکت نيک مهر، نماينده رسمي بکهوف آلمان در ايران از یازدهم تا سیزدهم آذرماه سال جاری، اولين دوره سيستم هاي کنترل حرکت و درايوهاي الکترونيکي را برگزار کرد.


کریم دلاویز، معاون آموزش مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشور با اعلام این خبر گفت: این دوره توسط کارشناسان شرکت نيک مهر، نماينده رسمي بکهوف آلمان در ايران با حضور 17 نفر از مربيان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و کارشناسان صنايع به مدت 30 ساعت در کارگاه تخصصي اتوماسيون و کنترل صنعتي بکهوف مستقر در دپارتمان الکترونیک و کنترل مرکز برگزار شد.


وی با اشاره به اینکه تمام تجهيزات و مواد مصرفي اين دوره توسط شرکت نيک مهر تأمين شده و مدرسان از کارشناسان متبحر اين شرکت هستند، گفت: اين دوره در ادامه همکاري هاي شرکت نيک مهر و مرکز تربيت مربي برگزار شد.


دلاویز با بیان اینکه همکاري اين شرکت با مرکز تربيت مربي از 6 ماه پيش آغاز و همچنان ادامه خواهد يافت، گفت: علاوه بر دوره های حضوری و کارگاه های آموزشی برگزار شده، این شرکت در حال ساخت فیلم های آموزشی و طراحی دوره های آموزش الکترونیکی با همکاری مرکز تربیت مربی برای توانمتدسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 77513
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب