شعار سال
جمعه 16 شهریور 1403
  • 1398/02/15 - 12:56
  • - تعداد بازدید: 2664
  • - تعداد بازدیدکننده: 111
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سازمان آموزش فني و حرفه اي كشورخبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان و انجمن کامپوزیت ایران

تفاهم نامه همکاری بین دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و انجمن کامپوزیت ایران امروز؛ پانزدهم اردیبهشت ماه جاری منعقد شد.

 


تفاهم نامه همکاری بین دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و انجمن کامپوزیت ایران امروز؛ پانزدهم اردیبهشت ماه جاری منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، تفاهم نامه مذکور به منظور فراهم سازی ارتباط و گسترش همکاری ها در زمینه آموزش شاغلان و کارجویان صنایع کامپوزیت کشور به امضای امیرسعید مصباح، مدیرکل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی این سازمان و سید حمید رضا هاشمی،  رئیس هیئت مدیره انجمن کامپوزیت ایران در محل سازمان رسید.


بنابر این گزارش، همکاری نظام مند و نهادینه بین دو طرف با رویکرد برنامه ریزی و ایجاد شبکه های ملی و بین المللی آموزش صنعت کامپوزیت و ارائه خدمات آموزشی در سطح ملی و بین المللی و انتقال دانش و تکنولوژی این صنعت و همکاری در راستای طراحی و تدوین محتوای آموزشی مورد نیاز منابع انسانی صنعت کامپوزیت مطابق استانداردهای ملی و بین المللی بازار کار از زمینه همکاری دو طرف در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور است.


این گزارش می افزاید: همکاری در راستای تدوین پروژه های سنجش صلاحیت حرفه ای و شغلی مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و مراکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای و  تأسیس مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای کامپوزیت از دیگر زمینه های همکاری دو طرف در راستای اجرای تفاهم نامه مذکور است.


براساس این گزارش، دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تفاهم نامه مذکور در خصوص تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی و پروژه های سنجش و ارزشیابی مهارت کارآموزان مورد نیاز صنعت کامپوزیت با انجمن کامپوزیت ایران همکاری می کند.


این گزارش می افزاید: ارائه مشاوره به شرکت های عضو انجمن برای فراهم سازی زیرساخت مورد نیاز  با هدف دریافت مجوز مراکز جوار و بین کارگاهی و مرکز تخصصی خدمات یادگیری فنی و حرفه ای صنعت کامپوزیت از دیگر تعهدات دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تفاهم نامه مذکور است.


بنابر این گزارش، انجمن کامپوزیت ایران در تفاهم نامه مذکور متعد شده است در خصوص برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی مهارتی و تبادل دانش و تکنولوژی صنعت کامپوزیت با دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور همکاری کند.


این گزارش می افزاید: فراهم سازی زیرساخت لازم برای آشنایی شرکت های عضو انجمن با ضوابط و دستورالعمل اجرایی آیین نامه نحوه تشکیل و اداره آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد و آینده پژوهی و پیش بینی نیازهای آموزشی آتی شاغلان کامپوزیت از دیگر تعهدات انجمن کامپوزیت ایران در تفاهم نامه مذکور است.


به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدت اين تفاهم نامه از تاريخ امضا به مدت یک سال شمسي است که در 7 ماده و در 2 نسخه تنظيم و به امضاي دو طرف رسید.

  • گروه خبری : اخبار استانها
  • کد خبر : 80465
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب